FÖRELÄSNING MED CHRISTOPH TREIER

28.01.2020 kl. 18.00 – 20.00

Knattebo föräldraförening r.f. ordnar i samarbete med Hem och skola vid Yttermalax skola en föreläsning med Christoph Treier: Tid, kärlek och gränser.

"För lite tid med sina föräldrar kan förstöra barnets självbild. Mamma och pappa är de viktigaste människor i ett barns liv upp till 15 års åldern. Hur vi föräldrar kan stärka vårt barns självkänsla och självförtroende. Varför det är så viktigt att kunna säga nej och sätta gränser. Och visste du att du kan påverka ditt barns intelligens genom att du är en förebild när det gäller motion och sömn?
En underhållande föreläsning med många ”aha-upplevelser."

Christoph Treier är mental tränare, föreläsare och valdes till Årets Tränare 2015. Med en unik förmåga att få varje individ att prestera på sin toppnivå har Christoph blivit en av de mest efterfrågade föreläsarna och främsta coacherna i hela Europa.

Bindande anmälan till knattebo.ff@gmail.com senast 24.1.

Max 100 personer

Kaffe och moccaruta kostar (GF,LF) 2 euro, föreläsningen är gratis.

Yttermalax skola